Výlet po Ivančicích a mléko po opalování Sunozon

 Minulý víkend jsem s mým milovaným Zdendou byla na pěším výletě na poutní místo v Ivančicích - kostel sv. Jakuba. Tento kostel se nachází na kopci taktéž svatého Jakuba a je z něj krásný výhled až na Pálavu. Podél cesty na kopec se nachází 14 kapliček křížové cesty. Poté jsme se vydali na Veselou Horu, kde uvidíte spoustu krásných menších vinohradů. :)







Bohužel jsem se ale na tomto paradním výletě na sluníčku hodně spálila. Hlavně na zadní straně krku. Byla jsem rudá jak rajče a hodně mě kůže svědila. Takže jsem poslala svého nejmilejšího do drogerie Rossmann, aby mi tam vybral nějaký přípravek po opalovaní. A vybral naprosto skvěle. :)

Jde o mléko po opalování Sunozon, což je privátní značka právě drogerie Rossmann. Výrobek slibuje tropickou vůni, což naprosto splnilo moje očekávání. Navíc na pokožce krásně chladí a opravdu ji po spálení regeneruje. Nezanechává mastný film a ihned se vsákne. Co se týče konzistence, je velice lehká.

Tohle mléko po opalování mi tedy opravdu pomohlo. Kdo z vás už se taky letos bohužel na sluníčku spálil? A co vám pomohlo? :)



Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Jelení Lůj Princezna

Vlasové a pleťové osvěžení