Chlubící post vol. 1

Dneska tu pro vás mám příspěvek jen vyloženě o tom, co nového jsem si v posledním týdnu pořídila (či dostala). :)

Miluju vše s motivy jednorožců, takže tomuto tričku a ponožkám jsem rozhodně v NewYorkeru nemohla odolat.


Taky tyto úžasné světle růžové šaty s nadýchanou sukní jsem pořídila
v NewYorkeru. Už se těším, až je vyvenčím. :)


Tuto barevnou síťovku mi ručně upletla mamka mého nejdražšího. Otestovali jsme to a unese několik kilo. :)


Nový kokosovo-ananasový Tic Tac jsem už dlouho chtěla zkusit a konečně jsem na něj narazila! Kokos můžu kdykoli a kdekoli a tato nová příchuť vůbec nezklamala!


No a co se týče těchto melounových hodinek z Cropp Townu - letní atmosféra z nich úplně čiší, co myslíte? :)



A co vás v poslední době v obchodech okouzlilo?

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Jelení Lůj Princezna

Vlasové a pleťové osvěžení