Jelení Lůj Princezna

V tomto příspěvku bych vám ráda představila nový Jelení Lůj Princezna. Ráda si kupuju všelijaké balzámy na rty a tenhle nesměl v mém arzenálu chybět. Sháněla jsem ho v podstatě od té doby, co ho Detecha „vypustila“ do prodeje. Povedlo se mi ho sehnat až v Drogerii Teta. :)

Co se týče obalu, je vidět, že se jedná opravdu o princeznovský produkt. Je stylizován do růžovo-bílé barvy, tudíž ihned zaujme.

Vůně / příchuť připomíná sladkou žvýkačku a tutti frutti. Nejradši bych balzámek snědla, jak úžasně voní a chutná. :D

Navíc je lehce tónovaný do růžova a skvěle zjemní rty, takže jsem s touto koupí opravdu hodně spokojená.

Jak už jsem výše uvedla, sehnala jsem ho v Drogerii Teta a stál mě pouhých
30 Kč.

Už jste tenhle nový Jelení Lůj vyzkoušeli?






 

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Vlasové a pleťové osvěžení