Bielenda Make-up Academie Pearl Base - růžová podkladová báze pod make-up


V dnešním příspěvku bych vám ráda řekla něco o růžové podkladové bázi od Bielendy. Tento produkt jsem koupila přes Notino.cz za 179 Kč přibližně před
3 měsíci.

Na první pohled velice zaujme vzhled báze. Balení je průhledné a vidíte v něm růžové perličky v gelu. Nahoře stačí odšroubovat uzávěr a stisknout pumpičku, která v podstatě perličky rozdrtí a smíchá je s průhledným gelem a je z toho podkladová báze. Na fotce můžete vidět kapičku bezprostředně po zmáčknutí pumpičky a taky již rozetřenou bázi. Použít ji můžete jak samostatně, tak samozřejmě i pod make-up.





No a jak jsem s ní spokojená? No nejvíc jak bych mohla být! :) Perličková báze má jemnou vůni - něco mezi Niveou a pudrem, krásně prozáří pleť, lehce se roztírá a je prostě ve všech ohledech skvělá. :)

Na srovnávací fotce jsem vyfocená před aplikací (vlevo) a po aplikaci podkladové báze (vpravo). Záměrně jsem nepoužila další líčidla, aby účinek báze nezanikl.



Tak co na tuto bázi od Bielendy říkáte?





Komentáře

  1. Taky ji mám a jsem strašně spokojená :) Kupovala jsem zároveň i tu bronzovou, ale zbytečně. Na té nejde vidět ani nádech bronzu ��

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No na bronzový jsem ani nepomýšlela, každopádně dobré vědět, že na pleti nevynikne. :D Díky za komentář. :)

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Jelení Lůj Princezna

Vlasové a pleťové osvěžení