Vlasové a pleťové osvěžení

Jelikož začíná být opravdu vedro, rozhodla jsem se, že napíšu něco o osvěžovačích pro pleť a vlasy. Oblíbila jsem si je v posledních dvou měsících a už bez nich neudělám ani krok.

Jako první jsem si pořídila Balea Teint perfektion osvěžující sprej, seženete ho v DM Drogeriích cca do 60 Kč. Jedno balení má 100 ml a sprej se aplikuje přes rozprašovač. Podle nálepky na lahvičce slibuje osvěžení a zmatnění a lehká formule s panthenolem propůjčí obličeji zářivý vzhled. No když si sprej šplícháte na obličej, je potřeba to provádět alespoň ze vzdálenosti 15 cm, jinak se na pleti objeví velké kapky a nevypadá to hezky. Po aplikaci mi připadá, že pleť hodně lepí, ale faktem je, že po několika hodinách působení je o dost hebčí. Ze spreje mám tedy smíšené pocity, ale šanci mu určitě ještě dám.

Pak tu mám Balea osvěžující vodu ve spreji Kokos a Balea osvěžující vodu ve spreji Limetka a bazalka. Každý kus jsem pořídila opět v DM Drogerii za 45 Kč, objem jedné lahvičky je 150 ml. Tyto vody jsou určeny pro obličej i tělo, ale já je tedy používám jen na obličej. Mají osvěžit a hydratovat pokožku obličeje i celého těla a jsou vhodné k použití v práci, při sportu i na cestách. Spreje je nutné při aplikaci držet rovně. Co se týče vůní, kokos i limetka s bazalkou voní opravdu krásně a intenzivně. Pleť je po použití jemná a hydratovaná, takže dávám těmto výrobkům jedničky s hvězdičkou. :)


A čím osvěžit a provonět vlásky? Co takhle Osvěžující vlasovou vůní od značky Essence? :) Je z limitované edice Life is a festival a pořídila jsem ji v brněnském Globusu, cena byla do 100 Kč a obsah lahvičky je 75 ml. Vlasová vůně hezky voní po broskvích a letním ovoci a je nutné ji nanášet ze vzdálenosti 15 cm. Jako bonus se po aplikaci vlasy lépe rozčesávají, takže já jsem spokojená.

Jako poslední do mé sbírky přibyl Parfémovaný sprej na vlasy od Yves Rocher z letní edice Collection Été. Lahvička má 100 ml a cena byla 109 Kč. Do vlasů se stříká ze vzdálenosti 20 cm podle potřeby. Tento parfémovaný sprej voní po citrusech a mátě a má několikahodinovou výdrž. Jen mě občas po jeho nanesení svědí pokožka hlavy, takže ho používám s mírou.


A co vy, zkusíte nějaké to osvěžení pro vlasy či pleť? :)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Jelení Lůj Princezna