Sprchové gely Balea: Bye Bye Unicorn a Jamaica Vibes

Dnes bych vám ráda představila dva zbrusu nové sprchové gely od Baley. Pokud někdo z vás náhodou Baleu nezná, tak se jedná o privátní značku DM drogerie. Já osobně Balea produkty ráda nakupuju, jelikož se vyznačují výhodnou cenou a taky velkým výběrem.

Sprchový gel Bye Bye Unicorn - je určen pro všechny typy pokožky a podle oficiálního popisu na webu DM drogerie má vonět po cukrově sladkých hvězdičkách a obláčcích. No co se týče vůně..na první přičichnutí jsem cítila takový chemický odér. Ale po několika vteřinách odér zmizel a já z gelu cítila hlavně vanilku a cukr. Konzistence je hodně krémová, což mi vyhovuje. Po použití je pokožka krásně jemná, takže za mě určitě ano. :)

Sprchový gel Jamaica Vibes - je opět určen pro všechny typy pokožky a popis na webu DM drogerie slibuje vůni ananasu a anturie. A vůně je to opravdu nádherná!! Cítím z gelu intenzivní vůni ananasu a rázem se ocitám v tropickém ráji. :) Konzistence je zase krémová a pokožka je po umytí hebká, takže opět vřele doporočuji.

Cena obou gelů je do 30 Kč a jedná se vždy o limitované edice, takže pospíchejte! :)







Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Jelení Lůj Princezna

Vlasové a pleťové osvěžení