Tělový sprej Bath and Body Works Tutti Dolci White Mocha Kiss

Před několika týdny jsem procházela nabídku na Notino.cz a samozřejmě jsem i něco objevila. V jednom z prvních článků jsem psala o antibakteriálních gelích od Bath and Body Works a tentokrát jsem si od této značky koupila tělový sprej Tutti Dolci White Mocha Kiss. Objem lahvičky je 236 ml a cena je 333 Kč.

Obal je moc krásný, na první pohled zaujme kombinací odstínů modré a zlaté. Sprej se na tělo nanáší rozprašovačem.

A co vůně a její výdrž? No slovo v názvu "Mocha" mi evokuje čokoládovou kávu. Jenže kávu ve spreji vůbec necítím, spíš mi voní po oříškové čokoládě či po oříškových pralinkách s občasnými tóny zázvoru. Vůně je to rozhodně hodně slaďoučká. :) Co se týče výdrže, cca po 3 hodinách tělový sprej z pokožky vyprchá, ale s tím se holt počítá.

Kažopádně teď "bílý mocha polibek" používám téměř denně. Zaujal vás tento sladký tělový sprej? Nebo si potrpíte na svěžejší vůně? :)


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Jelení Lůj Princezna

Vlasové a pleťové osvěžení