Toaletní voda DKNY Be Delicious Delight Cool Swirl

V dnešním článku bych se ráda věnovala toaletní vodě od Donny Karan New York a tou je Be Delicious Delight Cool Swirl. Pořídila jsem si ji přes Notino.cz (což je mimochodem můj nejoblíbenější internetový obchod
s vůněmi a kosmetikou)
 bez jakéhokoli vyzkoušení či ovonění





Na fotkách níže vidíte, jak vypadá krabička i flakónek. Krabička je samozřejmě celá dozelena a po stranách je obrázek (nejspíš pistáciové) zmrzliny. Flakónek má obsah 50 mililitrů, je žluto-zelený, je ve tvaru jablíčka a dá se pohodlně udržet v jedné dlani. Prostě designově povedená záležitost. :)

A teď k samotné vůni. Podle webu Notino.cz (odkaz viz výše) má toto složení:

Hlava - Kokosové mléko, lístky fialky a borůvka
Srdce - Sorbet, magnolie, pistácie a jasmín
Základ - Heliotrop, pačuli, pižmo

A co se týče mého vlastního nosu..v prvních vteřinách cítím kokos a borůvku
a pistácii (proto je na krabičce ta pistáciová zmrzlina). Po hodině jsem ve vůni objevila nový rozměr - jasmín a vanilku (v popisu složení vanilku sice neobsahuje, ale já ji tam opravdu cítím).

Vůně je to velice sladká, hodí se podle mě hlavně na léto. Já ale tyhle slaďoučké vůně miluju, takže jsem se svým výběrem spokojená. I můj milovaný Zdenda mě pořád chodil očichávat a blaženě opakoval, že je to nádherná vůně. :)
I výdrž je dlouhotrvající, navoněla jsem se kolem 17. hodiny odpoledne, večer jsem se osprchovala a druhý den ráno jsem ji pořád cítila.

Cena na Notino.cz byla 657 Kč bez poštovného, protože jsem si ji vyzvedla osobně v OC Letmo v Brně.

A co vy? Líbí se vám sladší vůně? :)


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Jelení Lůj Princezna

Vlasové a pleťové osvěžení