O mně

Jmenuju se Nicol a narodila jsem se v srpnu 1990 v Brně. Mám mladšího bráchu, který momentálně žije s mamkou.

Na základní škole jsem chodila do třídy s rozšířenou výukou hudební výchovy, protože odjakživa jsem milovala hudbu a zpěv.

Po základce jsem nastoupila na střední knihovnickou školu, protože knihy jsou taky mou velkou vášní.

Když jsem odmaturovala, pokoušela jsem se studovat na Masarykově univerzitě. Nejdřív ukrajinštinu, pak slovinštinu - ale ani jedno studium nevyšlo.

Momentálně už 4. rokem pracuju na jednom helpdesku pro české a slovenské zákazníky. Přestěhovala jsem se do Ivančic, kde bydlím s mým milovaným a s jeho rodiči. Ivančice jsou krásné město asi 30 kilometrů od Brna, pochází odsud Vladimír Menšík a můj nejoblíbenější malíř Alfons Mucha.

No a co mě nejvíc baví? Kromě hudby, zpěvu a knížek hrozně ráda vařím a peču. Můj Zdenda mi vždycky tvrdí, že mu ode mě chutná všechno. Miluju lenošení u seriálů a u deskových či karetních her s mým milovaným. No a taky mě hrozně baví kosmetika, líčení a móda.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Jelení Lůj Princezna

Vlasové a pleťové osvěžení