Balea Emulze na ruce: Meloun a rybíz

 
Přibližně před měsícem a půl jsem si potřebovala koupit nějaký krém na ruce do práce. Kvůli přetrvávajícímu chladnému počasí se mi ruce neustále vysušovaly, tak jsem zabrousila do mé oblíbené DM Drogerie.

No a narazila jsem tam na tuto emulzi na ruce od Baley s vůní melounu
a rybízu. Na webu DM je uvedeno, že obsahuje avokádový olej a že zanechává na rukou příjemný pocit hebkosti. Zaujala mě navíc ovocná kombinace vůně, tak jsem emulzi nakonec zakoupila.

No jsem opravdu zklamaná. Po příchodu do práce jsem si emulzi vetřela do rukou a ihned mě přes nos praštil šílený nahořklý odér. Necítila jsem vůbec nic
z melounu, ani rybízu. Navíc mi po aplikaci ruce šíleně lepily, nebylo to vůbec nic příjemného. Za mě tedy opravdu špatná koupě.

Jediné, co je na emulzi fajn, je její balení - hezky barevné s tropickými motivy. To je asi tak vše z pozitivního výčtu.




Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Jelení Lůj Princezna

Vlasové a pleťové osvěžení